ENGLISH                 
HOME
SUPPORT
TRAINING
TEST
SOFTWARE
ELECTRONICS
LINKS
CONTACTS
TSN
Az ATEST telefonos ügyfélszolgálata a ICT (In Circuit Test) berendezések felhasználóit, elsődlegesen a Teradyne ügyfeleit támogatja magyar és angol nyelven egész Európa területén.
 
Az ügyfélszolgálat időbeosztása a következő::
 
Hétfő              9:00-17:00
Kedd               9:00-17:00
Szerda           9:00-17:00
Csütörtök     9:00-17:00
Péntek           9:00-17:00
 
Amennyiben a +36 205 576 475 telefonszám nem volna elérhető, kérjük hagyjon üzenetet, vagy küldjön egy e-mailt.
Sűrgős esetben forduljon a  Teradyne Customer Care Center-hez..

 
Ügyfeleink kérésére üzemben, helyszíni tanácsadásra és műszaki segítségnyújtásra is vállakozunk a tesztberendezésekkel kapcsolatosan Magyarországon és az EU többi tagállamában egyaránt.
 
Az ATEST a   Teradyne Support Network. magyar tagja.  A Teradyne a világ egyik legnagyobb Automatikus Tesztberendezés gyártója. Az ATEST a közép-európai ügyfeleknek a gyártó által ellenőrzött, garantált színvonalú műszaki támogatást nyújt.