| 
								 Az ATEST telefonos ügyfélszolgálata a 
										ICT (In Circuit Test) berendezések felhasználóit, elsődlegesen a Teradyne 
										ügyfeleit támogatja magyar és angol nyelven egész Európa területén.
								 
								  
								Az ügyfélszolgálat időbeosztása a 
										következő::
								 
								  
								Hétfő              
															9:00-17:00 
								 
								Kedd              
																 9:00-17:00 
								Szerda          
														 9:00-17:00 
								Csütörtök     9:00-17:00 
								Péntek           9:00-17:00 
								  
								Amennyiben a +36 205 
													576 475 telefonszám nem volna elérhető, kérjük hagyjon üzenetet, vagy 
													küldjön egy e-mailt. 
									
								 
								
								   
								
								Ügyfeleink 
													kérésére üzemben, helyszíni tanácsadásra és műszaki segítségnyújtásra is 
													vállakozunk a tesztberendezésekkel kapcsolatosan Magyarországon és az EU többi 
													tagállamában egyaránt. 
								  
								
								Az ATEST a   
													Teradyne Support Network. magyar tagja.  A 
												Teradyne a világ 
												egyik legnagyobb Automatikus Tesztberendezés gyártója. Az ATEST a 
												közép-európai ügyfeleknek a gyártó által ellenőrzött, garantált színvonalú 
												műszaki támogatást nyújt. 
							 |