Az ATEST telefonos ügyfélszolgálata a
ICT (In Circuit Test) berendezések felhasználóit, elsődlegesen a Teradyne
ügyfeleit támogatja magyar és angol nyelven egész Európa területén.
Az ügyfélszolgálat időbeosztása a
következő::
Hétfő
9:00-17:00
Kedd
9:00-17:00
Szerda
9:00-17:00
Csütörtök 9:00-17:00
Péntek 9:00-17:00
Amennyiben a +36 205
576 475 telefonszám nem volna elérhető, kérjük hagyjon üzenetet, vagy
küldjön egy e-mailt.
Ügyfeleink
kérésére üzemben, helyszíni tanácsadásra és műszaki segítségnyújtásra is
vállakozunk a tesztberendezésekkel kapcsolatosan Magyarországon és az EU többi
tagállamában egyaránt.
Az ATEST a
Teradyne Support Network. magyar tagja. A
Teradyne a világ
egyik legnagyobb Automatikus Tesztberendezés gyártója. Az ATEST a
közép-európai ügyfeleknek a gyártó által ellenőrzött, garantált színvonalú
műszaki támogatást nyújt.
|